15 Nisan 2010 Perşembe

hayat...nefes...

Geçen hafta yeni bir nefes girdi hayatımıza...Küçük, miniminnacık bir kız...İkinciye teyze oldum, herkes daha çok 'darısı başına' demeye başladı...Ben de 'öyle öyle siz de haklısınız' diye cevap verip geçiyorum...

Küçük minicik gözlerini açtı İlayda bebek, hep sıcak bir koyun istiyor, güven istiyor...Kimbillir ne kadar güvenli ve huzurlu bir yerdeydi aylardır...Ağlıyor hiç susmadan, nedir derdi bukadar diyorum..Sonra düşünüyorum da kim bu karmaşaya balıklama dalıp da ağlamaz ki...

İş başvuruları ve görüşmelerine başladım buarada bakalım neler olacak...
Hayat sürekli ilerliyor gerçekten...Yeni şeyler öğreniyoruz, yeni sorumluluklar alıyoruz, hiç durmadan da nefes alıyoruz...

Birisinin dediği gibi 'yaşamakla iyi iş çıkartıyoruz'...Gerçekten de öyle!

6 yorum:

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Minik İlayda'ya güzelliklerle dolu uzun bir hayat diliyorum.Hoş gelmiş :)

Sevgilerimle

peri.susamurum dedi ki...

Sağol canımm..

Bursevi dedi ki...

Alah bağışlasın :=)
Yeni doğana duyulan sevgi bambaşka..

İş hayatında başarılar, günümüzde herşey zor ama herşey gönlünce olsun..

Kelime Yığıcısı dedi ki...

Pericim merhabalar....özledim seni adın gibi...

Giremiyorum epeydir;)

AA fotonda değişmiş...güzelmiş valla bu beğendim... bu arad canım palyözi ben...adını değiştirdim bloğumun temasınıda bak bakalım beğenicek misin? ;)

Sevgier!

peri.susamurum dedi ki...

Merec El Bahreyn,
evet gerçekten okadar güzel oluyor ki herkes yeni doğduğunda..sonra çirkinleşmese insan hiç..

teşekkür ederim yoğun şekilde görüşmelerim devam ediyor.

peri.susamurum dedi ki...

Palyözi;

Canımm bakıyorum hemen şimdi bloguna. evet ben de uzun zamandır blog u ihmal ediyorum..uğraşacak çok şey mi var hiçbişey mi yok anlayabilmiş değilim. sanki iki duruma da uymuyor gibiyim :) ben de seni özledim..İltifatın için de teşekkür ederim ayrıca..yorumumu senin blog a yaparım artık ;)

Sevgiler

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com