8 Eylül 2009 Salı

Paylaşmak...

Uzun, oldukça uzun bir aradan sonra merhaba..Bir süredir düşünüyorum, paylaşımlar insanı nereye götürür? Herkesle çok şeyi paylaşabilirsiniz. Ama neyi ve ne kadar paylaştığınız önemli belki de. İçinizin kıpır kıpır olduğu bir adamla/kadınla aynı evi, aynı sofrayı, aynı yatağı paylaşabilirsiniz. Ama deneyimlerime dayanarak söylemeliyim ki; bunun 'gerçek' olması için sadece iç kıpırdanması yeterli değildir bir..İkinci önemli nokta da, sadece bunları paylaşmak en güzelini getirmez size..Kısacası sonunda emin olduğum şey şu ki; paylaşabileceğiniz en değerli şeyler: ruhunuz, kişiliğiniz ve hayata bakış açınız..Benim bunları her şekilde paylaşabildiğim insanlar var, üzerine başka güçlü şeylerin eklendiği özel bir tane de :) Ama onun dışındaki yoğun paylaşımlarım da benim için çok değerli. Ruhumu, bakış açımı, karakterimi, çocukluğumu, hüznümü, arasıra küfürlerimi :) paylaşabildiğim herkesi çok ama çok seviyorum..

(ben'e...)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ruhunu, bakış açını, karakterini, çocukluğunu, hüznünü ve arasıra küfürlerini paylaştığın için sağol Özlem. "Ben" için çok değerliler. Hayatın izlerini, seninle paylaşmak da çok güzel. Sevgiler.

Günlük Ayracı dedi ki...

Belki "iç kıpırdanması"ndan daha fazlası var şu an, bilmiyorum. ama yine de tekrar batırmaktan ve bitirmekten korkuyorum. Korkuyorum, çünkü yorgunum, yılgınım, bıkkınım. Korkuyorum, çünkü hayatıma her girip çıkan benden çaldıklarının yerine Çin oyuncağı misali gösterişli, kırılgan, dayanıksız bi mansiyon ödülü bırakıp gidiyor. Bitişe ne kadar yakın olduğumu görüyorum, her seferinde, şu anda da. Umarım bu sefer çuvallamam, umarım bu sefer "hayatımın erkeği" diyebilirim, umarım.

peri.susamurum dedi ki...

merhabalar Günlük Ayracı
Hoşgeldin sefa geldin..

Sana sadece şunu söyleyebilirim, sadece sevgine odaklan sadece ruhuna..Hepimiz az çok yaralıyız, yorgunuz, yaşlıyız..Ama içimizden geleni, mutlu olduğumuzu yaşamak önemli olan. O yüzden neyi istiyorsan onu yaşa, içinden nasıl seslenmek geliyorsa öyle seslen 'o' na, 'onlar' a..

Ozaman ne dersen de en güzel kelimeler olacak..Duydukların da söylediklerin de!

Sevgiler

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com