23 Ocak 2010 Cumartesi

cumartesi şarkısı...

Hasta oluyorum yine...

Evimin içi 25 derece kadar sıcak ama burnumun ucu buz gibi...
Yine erken kalkamadığım bir cumartesi gününe enerjimi kazanarak, kendime iki tokat atarak başlayacağıma söz verdim. Evi bi güzel havalandırdım, sporumu ve süpper cumartesi kahvaltımı yaptım. Bu sırada da kalkınca ilk yaptığım radyoyu açmak oldu, TV'yi açmaktan çok daha iyi tavsiye ederim :)

Candan Erçetin...Belki çoğu kişiye göre kasvetli ve sıkıcı bir görünümü olabilir ama bence çok etkileyici bir kadın...Her zaman çok asil ve güzel gelmiştir bana...Erkek olsam neler olacakmış acaba Tanrım :S

Bu şarkısını, hem müzik hem sözler olarak çok beğendim ve bu cumartesinin şarkısı olarak ilan ettim kendime...iyi dinlemeler...

0 yorum:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com