28 Ocak 2010 Perşembe

karar verdim...



Çocuklara olan hassasiyetimi ve sevgimi az çok biliyorsunuz artık hepiniz...

Ve hayatta en çok istediğim şeylerden biri, kendi çocuğumu kucağıma almak, büyütmek, sevmek, koklamak...

Dünyanın, özellikle de bu ülkenin gitgide daha berbat bir yer olduğunu, her türlü kötülüğün olabileceğini biliyordum...

Ama haberleri izliyorum son günlerde..
İnsan demeye dilimin varmadığı, nasıl yaratıklar var bu dünyada ki;
Bir bebeği doğduktan sonra annesinin görmesine bile izin vermeden alıp götürür...
Masumca oyun oynayan bir çocuğu kolundan tutup kaçırır...
Döver...
Dilendirir...
Ve nasıl bir bilinçsizlik, nasıl bir sapıklık o minicik bedenler üzerinde sapkınlığını tatmin eder????

'Allah hepsinin belasını versin' den başka hiçbirşey diyemiyorum ne yazıkki...

O kadar çok istiyorum ki anlatamam ama ben bu dünyaya çocuk getirmemeye karar verdim...Onu, her geçen gün daha da baş edilmez şekilde pisliğe batan, çıldıran bir dünyada yaşamak zorunda bırakmaya hakkım olmadığına karar verdim...

0 yorum:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com