17 Ocak 2010 Pazar

ılgaz, kayak ve geri dönüş :(


Kısa ama dolu dolu bir kış tatili de bitti...
Ilgaz'da tatildeydim 4 gündür...
Okadar güzeldi ki herşey...
Dönmeyi istemedim gerçekten...

Bursalı olduğumu ve kayak yapmayı bilmediğimi duyan kayak hocasının gözleri faltaşı gibi açıldı :)
Dersler sırasında en fazla düşen kişi olarak kamp tarihine geçtim sanırım...
Hoca ders anlatırken bile kayakları tutamayıp düştüm :S
Ama azimliydim vee sonunda dönüşler dahil çoğu şeyi öğrendim...
Yukarıdaki resimde görülen pist zirveden aşağıya 1 km lik bir pist..
Buradan ilk kaydığımda hocanın üstüne yapışa yapışa kaydım
İkincisinde 2 defa düştüm, kayaklar bir yana ben bir yana :S
Ama sonunda hiç düşmeden kaymayı başardııım
Vee harika bir duygu gerçekten, herkese tavsiye ederim...

Tatil yine bitti...
Ve benim aklım orada kendim buradayım...
Bu psikolojiden bir an önce çıkmak lazım..
Puff...

0 yorum:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com