25 Kasım 2009 Çarşamba

bana yollar göründü...



Eveet yarın Gemlik yolları görünür...
Tabii uyanmayı başarabilirsem...Sabahları uyanmayı beceremiyorum da uzun zamandır!
Ayrıca hep yorgun hissediyorum kendimi...
Depresyona girmiş olma olasılığım nedir sizce??

Neyse ne artık...
Bir depresyon gelir, bir depresyon gider...
Çok umursamamak lazım :)

Bir bayram daha...
Yine kurban bayramı ve yine yağmur yağacak mutlaka...
Şimdiden hepinizin bayramını kutluyorum çok sevgili blogdaşlarım!!

Haa buarada çok alakasız olacak ama; birşeyi çok merak ediyorum..
Acaba karşıdan karşıya geçmeye çalışan bir yayaya taksicilerin ne garezi vardır?
Ben taksiye binecek olsam bunu belirtecek birşey yapmaz mıyım? Okadar şuursuz olduğum mu kabul ediliyor acaba?
Yada son anda taksiye binmeye karar verebileceğim...?
Güzel, çok düşünceliler saolsunlar ama kaplumbağa gibi geliyorlar yahu...
Geçsem olmaz, geçmesem bekle bekle nereye kadar :D
Bunu da paylaşmak istedim...
Haydi iyi bakın kendinize...

8 yorum:

Dalgaları Aşmak dedi ki...

merak etme bayramda 4 gün yağış yok :)Ama sis varmış.

İyi bayramlar yolun açık olsun

sevgiler...

Unknown dedi ki...

Bu fotoda senin evin de görünüyordur :)

Kelime Yığıcısı dedi ki...

Canım iyi yolculuklar....iyi bayramlar sana da ;) Gemlik'ten zeytin getirmeyi unutma hi hii hi:)

Bu arada öyle herşeye takılıp felsefe yapma yorulursun;)

Sevgiler...İyi bayramlar...Tatlı şekerler...Şeker tadında sohbetler....

Adsız dedi ki...

Güzel bir bayram geçirmenizi dilerim sevdiklerinizle birlikte.

Diğer konuya gelince anladım ki Türkiye' de yollar sadece taksiciler ve minibüsçüler için yapılmış.

peri.susamurum dedi ki...

@mustafa
gerçekten bizim ev zaten çoğu yerden görünüyor Gemlik'te :)

@palyozi
canım sana da ailenle bol neşeli bir bayram dilerim.İstediğin zeytin olsun bolca var :)
Felsefe değil ya, öyle takılmıştım :)

@dalgaları aşmak
canım öyleymiş evet ama her kurban bayramında yağmur gördüm ben şimdiye kadar da onun için demiştim :)

@ damdaki adam
ben de güzel bayramlar diliyorum. minibüsçülere lafım yok ama adamlar basıyor gidiyor :D

aus dedi ki...

Gemliğe doğru denizi göreceksin, sakın şaşırma.

peri.susamurum dedi ki...

:) uzun zamandır bunun bilincinde giriyorum Gemlik'e arda...o yüzden şaşırmıyorum ama iyi geldi gerçekten...

aus dedi ki...

bir araçta giderken aniden denizi görmek şaşırtır beni. ve bu iyi bir şaşırmaktır. şair sürprisi bozmuş.

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com