13 Kasım 2009 Cuma

garip...grip...bitkin...



Sana uzun süredir hiç yazamadım sevgili blog um...

Öncelikle 3 ayın inanılmaz hasretini 3 günde dindirmeye çalışmak için çekilmiştim köşeye...Sonra bir hastalıktı buldu bizi...Annelerin 'ateşin düşmedi mi?' 'domuz gribi misin?' 'hasta hasta niye evden çıktın?' sorularıyla boğuşarak bir taraftan hastalık arasında birbirimizin yüzünü görmeye çabalayarak 3 günü yaptık bir hafta...Benim bünye bile normal değil zaten...Sabahları kalkınca ve gece geç saatte hasta olan, yığılan, gün içerisinde tamamen iyileşen bir insanım...Gerçekten ilginç...Hala tam iyileşebilmiş değilim ve bu halde deli gibi çalıştım bugün..O sebeple bayılmadan önce uzanmam lazım..Şu bir türlü hastalanamama ve iyileşememe durumumdan biran önce kurtulurum umarım...

11 yorum:

Hayat Belki Bazen dedi ki...

Geçmiş olsun.Umarım en kısa sürede iyileşirsin.

khaos dedi ki...

gelsun peri,
bir an önce iyileşmen dileklerimle..

FFatiHH dedi ki...

geçmiş olsun Peri.. =(

Unknown dedi ki...

Nane limon kabuğu bir güzel kaynasın aman
Ha ha ha ha ha içine hatmi çiçeği biraz tere otu katasın aman
Ha ha ha ha ha hatta biraz tarçın bir tutam zencefil aman
Ha ha ha ha ha bin derde deva geliyor biraz daha sabret güzelim
Ha ha ha ha ha hapşu
Çok yaşa
Sende gör
Rahat ve iyi yaşa

Dalgaları Aşmak dedi ki...

geçmiş olsun ama dinlenmeden geçmiyorki :(bende paçavra gibi oldum..

Ulfet Sahin dedi ki...

NE zamandır seni göremedim zaten.Merak da ettim ama nete girmeyince maillere bakamazsın diye mail de atmadım..Canımsın çok geçmiş olsun...Allah şifa versin...

peri.susamurum dedi ki...

Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için...Daha iyiyim hele şükür :) Yazılarıma devam edebileceğim inşallah...

casaubon dedi ki...

Şimdi söyleyeceğim şey bizim ailenin çok uzun zamandır kullandığı bir şeydir. İlaç kullanmadan ayağa kaldırmanın yolu. Yapması basit. Etkisi çok yüksek. Kendinizi yeni doğmuş gibi hissedeceksiniz.

Gerekli malzemeler :

16 adet çekilmemiş kahve çekirdeği (yeşil renklidir ve bulması biraz zor olabilir)

1 bağ maydonoz

1 adet limon

Yapılışı:

Bir tencereye 5 bardak su konur. suyun içine kahve çekirdekleri, maydonoz ve limon (dilimlenerek) konulur. Tencere içindeki su 2 bardak kalacak şekile kadar kaynatılır.

Önce 1 bardağa servis edilir. Ilıması beklenir. Bu karışım içildikten yarım saat sonra tencerede kalan diğer 1 bardaklık kısım içilir.

Denemenizi tavsiye ederim.

Geçmiş olsun peri mühendisi...

peri.susamurum dedi ki...

casaubon..
bu harika oldu çok teşekkür ederim..en kısa zamanda aktarları dolaşıp kahve çekirdeği bulup deneyeceğim bu karışımı :) çok teşekkür ederim!!

casaubon dedi ki...

Sevgili peri mühendisi;

Bak şimdi...

Ulus Hali'nde var kahve çekirdeği. Bu Ulus Hali'nin 2 girişi varmış. Biri Saman Pazarı tarafı diğeri de Heykel tarafı. Heykel tarafından giriyorsun Hal'e. Hal'in ortasında küçük bir çerez dükkanı varmış. O dükkanda varmış kahve çekirdeği.

Ben şu balıklara yem verip kaçayım. Benden başka bakan yok zaten. Öldü ölecek yavrucaklar.

éLLa Çiça dedi ki...

of off ben de giribim, gözumu acamiyorum suan...

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com